תחושת אי נוחות אחר אינטרלאסיק

דיון מתוך פורום  הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה

28/06/2026 | 21:15 | מאת: ענת

אני שלושה ימים אחרי ניתוח אינטרלאסיק ומרגישה אי נוחות בעין שמאל והראיה עדיין מטושטשת ולא חדה לגמרי. האם תקין?

מנהלי פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה