הפסקת השימוש בעדשות מגע לפני בדיקת ההתאמה והניתוח

דיון מתוך פורום  הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה

04/06/2017 | 19:45 | מאת: ליאור

שלום, משך הזמן המומלץ להפסקת השימוש בעדשות מגע (רכות) לפני בדיקת ההתאמה והניתוח משתנה מאוד בין מקורות שונים. בעיניים ממליצים לפחות 72 שעות לפני, מקומות אחרים ממליצים 24 שעות לפני, ה-FDA ממליץ על הפסקה של שבועיים (https://www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/SurgeryandLifeSupport/LASIK/ucm061270.htm). (א) מדוע הזמן המומלץ בעל שונות גבוהה במיוחד? (ב) האם בזמן הבדיקה ניתן לדעת האם צורת הקרנית "חזרה" לצורה הטבעית שלה? (ג) האם אין חשש ממצב שבו צורת הקרנית ממשיכה להשתנות בין בדיקת ההתאמה והניתוח?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב הכי מומלץ זה בכלל בלי עדשות מגע. ברור שהפסקה ממושכת עדיפה אבל זה לא תמיד ראלי לדרוש שבועיים של הפסקה. 3 ימים זה מספיק לרוב המקרים. אם בבדיקה ובצילומים עולה צורך בבדיקות חוזרות אז לפי הצורך הרופא יכול לבקש בחלק מהמקרים הגעה חוזרת לאחר שבוע שבועיים לצילומים חוזרים אבל זה לא ברוב המקרים אלא במקצתם/ בברכה

16/07/2017 | 12:42 | מאת: ברוך

פרט כאן את שאלתך למומחה התשובה התייחסה לעדשות רכות. האם יש שוני לגבי עדשות קשות? כמה זמן לפני הבדיקה צריך להסירם? האם ניתן בתקופת "ההפסקה" להרכיב (לשעות מצומצות בלבד) עדשות רכות יומיות/חודשיות? תודה מראש.

מנהלי פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה