טרנספוזיציה של העורקים הגדולים: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לטרנספוזיציה של העורקים הגדולים?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

טרנספוזיציה של העורקים הגדולים: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות

שלום, אני בת 39, כשהייתי בת כשנה וחצי, עברתי ניתוח TGA, בהמשך הזמן עברתי מספר צינתורים ולפני כשבע שנים לערך הושתל לי קוצב\דפיברילטור. הונחתי לקחת כדורים שכוללים : נאובלוק, ריתמקס ואנלדקס. לפני כחודשיים לערך זיהו שעברתי פרפור שנמשך הרבה זמן והוחלט להכפיל לי את המינונים לכדורים שאני לוקחת ובנוסף לתת לי כדור קסרלטו 20 מ"ג פעם ביום. כתוצאה מכך אני מרגישה עייפות מוגברת ובנוסף, יש לי התקן שהוסת היתה איתו בקושי יום אחד בלי כמעט דימום וכעת יש לי דימום כבר כמעט 4 ימים בצורה יותר מוגברת. 2 שאלות לי : 1. האם עניין העייפות זה משהו שעם הזמן הגוף "מתרגל" אליו וארגיש אותו פחות ? 2. האם הוסת אמורה גם היא לחזור למצב הקודם או שזה יהיה משהו אחר כל הזמן הזה מעכשיו עם נטילת הקרסלטו ? מצב זה מעיב על איכות חיי בצור המשמעותית ואני מבקשת למצוא פתרון לכך. תודה גדולה. ליאת

שלום שרי, פרפור פרוזדורים זו הפרעת קצב שאינה מסוכנת אך אחת הבעיות שלה שבמהלך הפרפור פרוזדורים עלול להיווצר קריש דם בפרוזדור שמאל. המקום הראשון שחלק מקריש הדם עלול לנסוע זה למוח וכך נגרם ארוע מוחי עם כל המשתמע מכך. על מנת למנוע את היווצרות הקריש יש ליטול כדורים מדללי דם. קסרלטו זה אחד התכשירים שמונעים זאת. לגבי העייפות שציינת חשוב לעקוב אחר לחץ הדם והדופק. אם העייפות קשורה בכדורים בהחלט אפשרי שעם הזמן תרגישי אותה פחות. לגבי הדימום המוגבר זה יכול להיות קשור בתרופות מדללות הדם. יחד עם זאת אני ממליצה לפנות לרופא נשים לשלול שאין בעיה גניקולוגית שבשילוב עם התרופה מדללת דם גורם לדימום. אם כן אז טיפול בבעיה עשוי לעזור. תרגישי טוב

אני בת 39, כשהייתי בת כשנה וחצי, עברתי ניתוח TGA, בהמשך הזמן עברתי מספר צינתורים ולפני כשבע שנים לערך הושתל לי קוצב\דפיברילטור. לפני כחודשיים לערך זיהו שעברתי פרפור שנמשך הרבה זמן והוחלט להכפיל לי את המינונים של הכדורים ובנוסף לתת לי כדור קסרלטו 20 מ"ג פעם ביום. אני כבר מספר שנים עם התקן מירנה והייתי חווה יום אחד של דימום וגם הוא היה חלש מאוד מאוד. לאחר התחלת נטילת הכדור נמשך לי הוסת כבר מספר ימים ועדיין לא רואים את הסוף. הייתי מאוד מעוניינת לחזור למצב הקודם בו הוסת ארכה זמן קצר מאוד של יום אחד, האם יש משהו שניתן לעשות ? תודה מראש.

שלום לך פני לבדיקת רופא נשים

אני בת 39, כשהייתי בת כשנה וחצי, עברתי ניתוח TGA, בהמשך הזמן עברתי מספר צינתורים ולפני כשבע שנים לערך הושתל לי קוצב\דפיברילטור. לפני כחודשיים לערך זיהו שעברתי פרפור שנמשך הרבה זמן והוחלט להכפיל לי את המינונים של הכדורים ובנוסף לתת לי כדור קסרלטו 20 מ"ג פעם ביום. אני כבר מספר שנים עם התקן מירנה והייתי חווה יום אחד של דימום וגם הוא היה חלש מאוד מאוד. לאחר התחלת נטילת הכדור נמשך לי הוסת כבר מספר ימים ועדיין לא רואים את הסוף. הייתי מאוד מעוניינת לחזור למצב הקודם בו הוסת ארכה זמן קצר מאוד של יום אחד, האם יש משהו שניתן לעשות ? תודה מראש.

ליאת שלום, אם סיימת את תכנית הילודה ניתן לעבור פעולה פשוטה וקצרה הקרוייה צריבה בחום או תרמואבלציה של רירית הרחם אשר מפחיתה את הדימום בכ-80%.