נורמיטן מסוכן ללב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה 15 שנה אני מקבל נורמיטן 25 מג להורדת דופק לאחר אוטם לפתע החליט הרופא להחליף לי את התרופה לקרדילוק משום שלדבריו הנורמיטן מסוכן ללב לפי מחקרים אחרונים הבעיה שעם הקרדילוק יש לי תופעות לוואי ועם הנורמיטן לא לכן אני שוקל לחזור לנורמיטן מה מומלץ לעשות בתודה מוטי
לקריאה נוספת והעמקה
נורמיטן נמצא כמסוכן רק כאשר ניתן לטיפול בל"ד גבוה ולא כאשר ניתן להגנה לאחר התקף לב. העדויות לגבי קרדילוק ומטופרולול להגנה לאחר התקף לב מבוססות ואין כל חשש לעבור ולהשתמש באחד בהם. באם יש לך תופעות לוואי מקרידלוק איני רואה מניע להשתמש בנורמיטן תודה