תסמונת לאחר פריקרדיוטומיה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 32 ובתאריך 06.01.08 עברתי ניתוח לב פתוח שני בבית חולים בלינסון ובזמן ההחלמה התחילו כאבים בעורף ובכתפיים ששידרו גם אל הידיים לאחר בדיקת קרדיולוג קיבלתי מירשם לבנקסין ל-10 ימים פעמיים ביום. כיום חזרתי לשיגרה ולעבודה במישרה מלאה 8 שעות ובערבים אני שוב מרגישה את אותם כאבים שמושכים לי גם אל הידיים האם שוב חזרה לי הדלקת או שזה פשוט החלמה של הניתוח ושצריך לתת זמן להחלמה. תודה מראש, גלית
2 הסיבות אפשריות ולכן כדאי להיבדק שוב כדי לשלול אפשרות של דלקת בקרום הלב (פריקרדיטיס) למרות שהנ"ל יגרום לכאבים יותר בנשימה עמוקה ולא רק בשעות מסויימות ביום תודה