שלום ד"ר,
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 22 סובלת מזה כחודש מחוסר יציבות ואיבוד שווי משקל בעיקר בהליכה. בנוסף לתופעות אלו יש לי גם תחושה של תעוקה בחזה, דקירות בלב ושינויים בקצב הדופק. קבעתי תור גם לקרדיולוג וגם לנוירולוג אבל מעניין אותי לדעת מה הקשר בין שתי התופעות האלו (אם בכלל יש קשר). מה דעתך?? בנוסף, רופאת המשפחה שלי שלחה אותי לבצע הולטר אקג. רציתי לדעת האם בדיקה זו כרוכה בסיכון כלשהו , האם יש לה תופעות לוואי, האם יש בה חשיפה לקרינה? תודה רבה על תשובותיך.
הולטר לב היא בדיקה של רישום רציף של אק"ג במשך 24 שעות ע"י מכשיר נשא קטן אתו את הולכת במשך 24 שעות. בבדיקה אין כל סיכון. מטרת הבדיקה היא לראות האם יש הפרעות בקצב הלב. לגבי הקשר בין התופעות אותן את מתארת קרוב לוודאי שאין קשר בינהן. יש מצבים שבזמן הפרעת קצב יכולה להיות סחרחורת אבל הרושם שלי שהתןפעות אצלך נפרדות תודה