פעילות יתר של בלוטת התריס בהיריון
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהיריון בשבוע ה-10 וסובלת מפעילות יתר של בלוטת התריס . כאשר ה-TSH קטן מ-0.01, T4 - 24.84, T3-3.5. לפני 4 שבועות התחלתי טיפול של 2 כדורים ביום של PTU. לפני כשבוע עשיתי בדיקות והתוצאות הינן: ה-TSH קטן מ-0.01, T4 - 13.98, T3-2.2. ברצוני לדעת מה המשמעות של תוצאות הבדיקות, האם המגמה חיובית ולהמשיך באותו מינון, או עליי לקבל מינון גבוה יותר או אחרת? התור שלי לרופא רק ב-10.9, בגלל היותי בהיריון בשבוע 10, אני לחוצה לדעת מה עליי לעשות?! בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לפנות לפורום של אנדוקרינולוגיה