צניחות ST, איסכמיה במפוי וכל העורקים תקינים
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' נכבד מאד, תשובותיך עזרו לי מאד להחליט על צנתור. ב"ה הצנתור הדגים שהכל תקין. אך אני תמה תמיהה גדולה. במשך השנים מבחני המאמץ היו תקינים. השנים האחרונים הראו צניחות ST עד 2 מ"מ. המפוי שבעקבותיהם הראה שקיימת איסכמיה בגודל קטן פלוס. כיצד זה יתכן ? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הדיוק של הבדיקות הלא פולשניות נמדד בהשוואה לכולתן לנבא ממצאים אנגיוגרפיים. הדיוק אינו מוחלט ועומד למשל במפויי לב על 85%. בכל מקרה מומלץ, במידה ותצטרך בעתיד לבצע בדיקה לבירור מחלת לב, לא לעשות מבחן מאמץ (שיראה "בטעות" שיש בעייה) אלא אקו במאמץ או CT של עורקי הלב. תודה