יין אדום
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת את דעתך, בין היתר על סמך המחקרים האחרונים הידועים לך לגבי השפעתו של יין אדום ללב ולבריאות בכלל, מה שאני יודע זה שאומרים שכוס אחת ביום זה טוב אבל יותר מכך זה פוגע בין היתר בכבד. רציתי לדעת את דעתך על הנושא בהתייחס אל הדברים שהזכרתי וגם האם כוס אחת לא עושה שום נזק לכבד? אני שואל באופן כללי לא כחולה, אני בחור צעיר
ליין אדום יש אפקט מגן על הלב כנראה דרך שיפור פרופיל שומנים והשפעה מיטבה על נוגדי חימצון. חשוב לזכור שתיית יין אדום אינו המהלך הראשון שיש לעשות למניעת מחלות לב. כמות של כוס יין אדום אחד ביום לא פוגעת בכבד אבל חשוב להמנע משתייה נוספת כגון בירה או משקאות חריפים תודה