פרדניזון
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לראפא עקב דלקת כרום הלב אני מטופלת כבר שבועיים בפרדניזון 40מג ביום ונקסין 500מג פעמיים ביום האם התרופות גורמות לי לחולשה רבה וגם לירידה בלחץ דם ץלחץ דם שלי היה מאוזן עם נורמיטן 25מג פעמיים ביום ודיזוטיאזיד 25מג חצי כדור ביום על מנת לא לרדת מתחת ל100על60 הורדתי בעצמי בהדרגה את המינוןץ מודה מראש עבור תשובה
התרופות לדלקת בקרום הלב לא מורידות ל"ד, להיפך, הן יכולות לעיתים לעלות את ל"ד. חשוב לבדוק שאין ירידה בתפקוד הלב וכן שאין הצטברות נוזלים בחלל קרום הלב שיכולים לגרום בעקיפין לירידת ל"ד. כדאי לפנות לרופא המטפל לבדיקה ולהתאמת מנויי התרופות תודה