המשך - בנוגע לאקו לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום רב, בהמשך לשאלתי בקשר לתסמונת אהלרס-דנלוס והאפשרות (הנדירה, אך אפשרית) ל-MVP, רופא המשפחה שלי בקופ"ח מסרב לשלוח אותי לאקו לב ומתעקש שאין סיכוי שיש בעיה בלב. האם קיימת דרך בה ניתן לעשות אקו לב באופן פרטי? היכן ואיך? האם יש צורך בכל-זאת בהפנייה מפורטת מרופא כללי או מקרדיולוג? תודה רבה! גלית
לקריאה נוספת והעמקה
יש מכונים פרטיים....ניתן לשאול אותם לגבי האפשרות הנ"ל. כמו כן, ניתן כמובן לקבל חוות דעת מקרודיולוג במסגרת קופ"ח או במסגרת פרטית. בכל מקרה בדיקת האקו אינה פולשנית וכדאי לנסות שוב לשוחח עם רופא המשפחה תודה