דופק 83
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי האוכל בדקתי את הדופק והוא היה 83.(כחצי שעה אחרי האוכל).אני מאוד רגועה,ללא שום לחץ.ללא שום התרגשות.ואני מרגישה שללב יש חיים משלו.הוא פשוט רץ מהר לטעמי. עד כמה זה חריג?לחץ דם תקין לגמרי.עשיתי שתי מדידות,והן הראו פחות או יותר אותו דבר. דרך אגב אני בת 28.
דופק 83 הוא נורמלי לחלוטין. תלווי מד דופק מחבר\ה ותלכי עימו כמה שות ומדי פעם תסתכלי מה הדופק (לא בשעה שאת צרגישה שהוא רץ), להערכתי את תמצאי שהוא נמוך יותר תודה
דופק 83 הוא נורמלי לחלוטין. תלווי מד דופק מחבר\ה ותלכי עימו כמה שות ומדי פעם תסתכלי מה הדופק (לא בשעה שאת צרגישה שהוא רץ), להערכתי את תמצאי שהוא נמוך יותר תודה