נורמיטן ואיקאקור - לאמי בת ה-93
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי השתחררה מבית החולים עם פרפור פרוזדורים, איקאקור, נורמיטן, סלו קיי. היא מרגישה רע מאוד, דופק מואץ עד 115. האם הפחתת נורמיטן שהורתה הרופאה מפחית את הדופק?
לקריאה נוספת והעמקה
שתי התרופות נועדו להאט את קצב הלב. ההרגשה הרעה יכולה לנבוע מכך שקצב הלב עדיין מהיר ולעיתים (ובעיקר בגיל הקשיש) עקב תופעת לוואי של התרופות כמו הורדת ל"ד. תודה
שתי התרופות נועדו להאט את קצב הלב. ההרגשה הרעה יכולה לנבוע מכך שקצב הלב עדיין מהיר ולעיתים (ובעיקר בגיל הקשיש) עקב תופעת לוואי של התרופות כמו הורדת ל"ד. תודה