לחץ דם גבוה אצל צעירים
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 24, בריא בדר"כ ונמצא בכושר (משחק כדורסל). לפני מספר ימים הרגשתי כאב ראש שחלף לאחר מס' שעות, מדדתי את לחץ הדם והוא היה 130/100. לאחר מעקב בימים אלו (כ- 6 מדידות) לחץ הדם בכל מדידה הוא 140/90. לחץ דמי בדר"כ הוא: 110/70. בנוסף, בדיקות הארגומטריה השנתיות תקינות מה הסיבה ללחץ הדם הגבוה? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לבצע מעקב מסודר לפני שמאבחנים ל"ד גבוה. יש לבצע את הבדיקה לאחר מנוחה, בישיבה, כאשר היד מונחת על שולחן. יש לבצע 3 מדידות ולרשום את השלישית. כדאי לבצע מעקב X 3 בשבוע למשך שבועיים ואז לפנות עם הרישום לרופא המשפחה.