שאלות
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בגיל 52, סובלת מיתר לחץ דם, ומטופלת בנורמיטן25 מג, לאחרונה בצקות ברגליים באיזור החיבור שבין כף הרגל לקרסול, כמו כן יש לי lbbb, ובכל פעם שעושים לי א.ק.ג מבהילים אותי מאוד, לאחרונה עליתי 11 קג למרות שאני מקפידה ביותר, הכרס שלי נפוחה כמו בלון, והגוף שלי צר לחלוטין, אנא מימך מה אתה חושב אני מיואשת.
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לי להעריך ללא בדיקה יסודית. בכל מקרה כדאי לבדוק שהעליה במשקל לא קשורה לצבירת נוזלים. ממליץ שתפני לרופא המשפחה לבדיקה כללית, בדיקת דם למלחים, תפקודי כבד,רמות חלבון, צ"ח ובדיקת אקו לב תודה