בעיות בלב?
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, שמי רן, בן 28, סובל מזה כשנתיים מלחץ בראש מצד שמאל, לחץ תמידי בלתי מוסבר, שלא אובחן בבדיקת (MRI CT וכן אנגיוגרפיה אבחנתית). בחודשיים האחרונים מתווסף תסמין של הרגשת לחץ באזור הלב, לחץ מוזר מאוד (כשאני שוכב לישון על הבטן אני מרגיש ממש מן כיווצים של הלב). האם יכול להיות קשר בין הלחץ בראש ממנו אני סובל כל כך הרבה זמן, לבין התסמינים החדשים הללו? האם יכול להיות שהבעיה היא בכלל ממקור לבבי? אנא עזור לי. תודה מראש רן
לקריאה נוספת והעמקה
להערכתי אין קשר לדברים. כדאי לפנות לרופא המשפחה לבדיקה כללית ובהתאם להמשיך בירור תודה