בדיקת לחץ דם
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אני בן 54,מצב בריאותי תקין,והינני עוסק בפעילות גופנית.ביצעתי שלוש בדיקות לחץ דם,האחת בישיבה ביד שמאל,השניה בישיבה ביד ימין והשלישית בעמידה ביד ימין.הראשונה יצאה תקינה,השניה יצאה גבוהה והשלישית גבוהה במיוחד.חזרתי על התהליך מס' פעמים וכל פעם התקבלה תוצאה זהה.לאילו מן הבדיקות עלי להתייחס ומה משמעות ההבדל בניהן?
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך לבדוק ל"ד הוא בישיבה, היד על השולחן מעט מתחת לגובה הכתף, לאחר מנוחה של 5 דקות. יש לבדוק ביד בה ל"ד הוא הגבוה בין השתיים (יכול להיות הפרש של 10 ממ"כ). יש להתייחס לבדיקה השלישית לצורת מעקב. תודה