זיהוי ארוע לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדי פעם אני חשה סחרחורת ומן צמרמורת ותחושת כבדות לאורך יד שמאל. הארוע חולף לאחר כמה שניות. האם מדובר באירוע לב? האם כדאי לפנות לבדיקות? בהריון הראשון, לפני 17 שנה, גילו איוושה סיסטולית בלב, עשו בדיקות וקבעו שזה לא מפריע או מגביל פעילות. מאז לא ניבדקתי שוב.
לקריאה נוספת והעמקה
התלונות שלך יכולות לנבוע מסיבות שונות ולאו דווקא מהלב. כדאי לפנות לרופא המשפחה ל מנת להעריך אפשרות של בעיית לב דוגמת הפרעה בקצב הלב. כדאי מאוד לבצע אקו לב להערכה של הגורם לאוושה. אוושת בלבה נובעות בד"כ מבעיה באחד ממסתמי הלב וחשוב לאבחן ולהדריך אותך לגבי צורך וסוג טיפול תודה