מיפוי לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בסיכום תוצאות המיפוי שערכתי: תגובה קלינית ללא איסכמיה, תגובה אלקטרוקרדיולוגית ללא איסכמיה, פרפוזיה מיוקרדיאלית לא תקינה במידה בינונית לאחר מאמץ, פגמי מילוי קשים אשר היו קבועים בסיגמנטים אפיקלי ספטלי, צלקת קשה בסיגמנטים ללא איסכמית שארית. ברצוני לדעת מה המשמעות של התשובה, האם מדובר במצב מסוכן ואיך לשמור בעתיד. תודה רבה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
המפוי מצביע על אוטם ישן של שריר הלב ללא אזורים הסובלים כעת מחוסר בזרימת דם. באם לא ידוע לך על התקף לב הרי כדאי לבצע אקו לב ןאק"ג ועל פי התאמת הבדיקות לשקול המשך בירור תודה