קומדין-המשך
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כפי שכתבתי הקומדין ניתן לי בגלל בעיות קצב שהסתדרו לאחר היפוך חשמלי, אני מקבל קבוע פרוקור(200 מ"ג) הדופק סדיר ל"ד סדיר.מרגיש מצוין! האם רצוי לחזור לקומדין לאחר סיום הכימוטרפיה?
לקריאה נוספת והעמקה
ההחלטה לגבי לקיחת קומדין תלויה ברמת הסיכון לקריש דם ומורכבת ממדדים של בדיקת אקו והרקע הקליני שלך. לקיחת קומדין נמשכת גם במקרה שהקצב לב הסתדר וזאת בהתאם להערכת הסיכון. במקרה שלך, מכיוון שמתוכנן להפסיק את הטיפול, כדאי לפני שמחליטים על החזרתו לבצע הולטר לב ןבהתאם לכלל הנתונים לבצע את ההחלטה תודה