תסמונת הסינוס החולה - לחץ דם נמוך
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מתסמונת הסינוס החולה ומושתלת קוצב משנת 1996 לחץ הדם שלי נמוך היום למשל היה לי 66/47 פעם אחת. לרוב הוא מתחת ל90 סיס. ומתחת ל70 דיא. כל זה בזמן שאני על פלורינף שאמור להעלות את לחץ הדם. הקוצב נבדק והוא תקין אני עייפה הרבה ולא ברור לאף אחד למה זה קורה (כל הבדיקות דם יצאו תקינות) יש לך רעיונות? בתודה מראש, שירה.
לקריאה נוספת והעמקה
לשתות טוב, להמנע משנוי תנוחה פתאומי (בעיקר ממעבר משכיב או ישיבה לעמידה), להקפיד על מלח ולשקול בהתיעצות עם מרפאת הקוצבים על העלאת סף הקיצוב כך שהדופק הבסיסי שבו יכנס הקוצב יהיה למשל 70 תודה