כולסטרול
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא אני בן 73 לפני 3 שנים עברתי אוטם עם צינתור וסטנד.אני מתעמל 3 פעמים בשבוע בהשגחה רפואית ומשתדל לצעוד.מרגיש טוב בדרך כלל. בבדיקות ש עשיתי התקבלו ערכי כולסטרול הבאים.COLESTROL 158 HDL 32 LDL 98 אני לוקח SIMVACOR 40 mg מה דעתך על הערכים האלה והאם יש מקום לשינוי בתרופה תודה צבי
האיזון של פרופיל השומנים שלך לא רע אבל עדויות רבות הנמצאות בידינו מצביעות על כך שהורדת ה LDL אל מתחת ל 70 יש יתרון מוך מה שלך יש כעת. לצורך כל צריך לעבור לתרופות חותר חזקות כגון ליפיטור או קרסטור. בשלב שני, ובהתאם לנדרש, ניתן לשלב תרופות אילו עם תרופה נוספת הנקראת אזטרול תודה