לב מוגדל וניתוח
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בן 50 סובל מלחץ דם גבוה (מטופל תרופתית) ואני מקבל אספירין לדילול הדם. לאחרונה גיליתי שיש לי לב מוגדל. עלי לעבור ניתוח אורטופדי ברגל בהרדמה חלקית (בעוד חודש). לקראת הניתוח אני אמור להפסיק לקחת את מדללי הדם. מתי עלי להתחיל לקחת אותם שוב? מה המשמעות של לב מוגדל לניתוח כזה? תודה מראש, עידן
לקריאה נוספת והעמקה
לב מוגדל יכול לנבוע מהרחבתו משנית למספר בעיות. במידה ולא נעשה, חשוב לבצע הערכה באקו לגבי גודל ותפקוד חללי הלב. אספירין יש להפסיק לקחת 10 ימיים לפני הניתוח. חידוש אספירין יכול להעשות מספר קטן של ימים לאחר מכן בהתאם להתיעצות עם הרןפא המנתח תודה