קצת מודאגת
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר שמואל פוקס, שמי עינת ואני בת 25, בשבועיים האחרונים קורית לי תופעה חדשה שלא קרתה קודם לכן, אני מתעוררת באמצע הלילה וומרגישה נשימה כבדה ותחושה כאילו חסרה לי פעימה שתיים בלב, אני מרגישה את האיזור של הלב, אציין כי בצבא גילו אצלי איוושה סיסטולית ובבדיקת אקו לב שנעשתה כזכור לי לא אמרו לי שיש איזושהיא בעיה ושמדובר בתופעה שלא מהווה בד"כ בעיה, התופעות שאני מתארת אופייניות לאמצע הלילה בלבד, אני מוצאת את עצמי מתעוררת כל לילה מכך, למה אפשר לקשר את זה? ביום אני מרגישה שהכל כרגיל.
עינת שלום, יתכן ומדובר בפעימות מוקדמות שלעיתים שכיחות יותר באנשים עם צניחה של המסתם המיטראלי. כדאי לברר מה היתה האבחנה בצבא או פשוט לחזור על בדיקת ארו. כמו כן כדאי לבצע הולטר לב שיאפשר להקליט את קצב הלב שלך במשך 24 שעות וע"י כך לזהות מה הבעיה. תודה