צינטור וירטואלי
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם צינטור זה יעיל? תודה
צינתור וירטואלי אינן צינתור אלא בדיקת CT. הבדיקה יעילה מאוד בלשלול קיום הצרויות בעורקי הלב. מכיוון שיש מספר בדיקות שניתן לעשות, חשוב להתיעץ עם הרופא שלך לגבי בחירת בדיקה לצורך איבחון והערכת חומרה של מחלת לב תודה
אני בת 52,בריאה באופן כללי,מדי פעם אני חשה כאב עז בחזה עם הקרנה לגב וללסת. ביצעתי בדיקות מגוונות כולל מיפוי לב,גסטרו,ולא נמצאו ממצאים שיצביעו על מקור הכאב. גם נושא חרדה נשלל. הבעיה קיימת כבר כמה שנים. חשבתי שכדאי לבצע צינתור וירטואלי ,מה דעתך?שמעתי בשבוע שעבר בטלויזיה את פרופ' מרק גלזרמן שמספר שבעיה לבבית אצל נשים מתבטאת באותו אופן שתארתי וזה ממש מדאיג אותי.האם הצינתור הוירטואלי יתן מענה או שעדיף צינתור רגיל?