קיפוף קל של העלה המיטרלי האחורי, אי ספיקה מיטרלית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום לאחר ביקור אצל קרדיולוג עקב דפיקות לב מואצות כ4 פעמים בשנה האחרונה, התקבלו הממצאים הנ"ל. ההמלצה: טיפול אנטיביוטי לפנ טיפול פולשני בגוף, הולטר ומנוי למעקב טרנס טלפוני לתק' ארוכה. נכתב: טיפול מונע נגד SBE יתכן ומדובר בSVT אני בת 33 ומרגישה בריאה לחלוטין. האם כל זה לא מיותר? אני קצת בחרדות מהתוצאות.
לקריאה נוספת והעמקה
חסרים לי פרטים לגבי הבעיה המסתמית אבל הטיפול האנטיביוטי הוא פדוט ובא למנוע סיבוך אפשרי משמעותי של זיהום על עלי המסתם הלא תקין. ביצוע ניטור הדופק בא לזהות האם יש הפרעת קצב ובהתאם לאבחנה לשקול טיפול. תודה