חרדת ביצוע - מבקש עזרה!

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

05/01/2005 | 01:17 | מאת: דורון

אני בן 18, יש לי חרדת ביצוע, ואני מודע לכך. קראתי בהודעות קודמות בפורום על הנושא וזה תואם לכל בעיותיי! גם אני כמו כל האחרים כבר מיואש ומתוסכל נורא מהנושא ולא יודע מה לעשות בנידון! הבנתי ממך, ד"ר לין, שכדאי שאדם במצבי (עם חרדת ביצוע ובלי שום מגבלות אחרות בנושא האוננות או הזקפה לא בעת קיום יחסי מין) ישתמש בויאגרה או סיאליס ולאט לאט יוריד את המינון של התרופה וכך התופעה אמורה להיעלם. בקשר לטיפול רפואי, אינני מעוניין לבקר אצל אורולוג, קרדיולוג או רופא המשפחה שלי משום שאני רוצה שנושא זה ישאר עימי (חבריי הקרובים אף הם לא יודעים על בעייתי). שאלתי היא האם אדם צעיר, שלא סובל מכלום (חוץ ממחרדת ביצוע בעצם), אין לו בעיות רפואיות ואני מאמין ב100% שלא ימצאו שום דבר בטיפול רפואי, צריך רק להשתמש בכדורים (ויאגרה או סיאליס) תוך הורדת המינון בשבועיים שלושה הראשונים עד היעלמות התופעה? והאם התופעה אכן אמורה להיעלם ולא לחזור במידה וכל התהליך נעשה באופן תקין?? התופעה משפיעה על חיי הפרטיים מאוד ואשמח לקבל תשובה ברורה לבעייתי. תודה מראש ד"ר לין על התייחסותך למצבי באופן אישי.

לקריאה נוספת והעמקה
06/01/2005 | 09:35 | מאת: ד"ר רן לין

ראשית אני לא הייתי מתחיל מייד עם כדורים אלא מנסה שיטות התנהגותיות - לראות אם אני יכול לעבוד על עצמי ולגרום לזה שלא תהיה לי חדרת ביצוע . למשל להיות עם הפרטנרית כל השזמן בשנטי בערום 24 שעות ודומה לזה. אבל - אם צריך אז כן אתה צריך כמויות קטנות של ויאגרה או סיאליס או לויטרה - ואת אלה אתה צריך לקבל במרשם רופא. אין מה לעשות. אז תבוא לרמב"ם - אנחנו רחוקים?:))

06/01/2005 | 15:15 | מאת: דורון

אולי באמת אתה יכול לחסוך ממני את הכדורים, אי הנוחות והכסף ולתת לי עצות איך להתמודד עם התופעה, אולי באמת זה רק עניין של התמודדות ולא נטילת כדורים, אבל לא כמו להיות עם הפרטנרית בשנטי בערום 24 שעות כי אני לא מבין איך זה יכול לעזור וגם אין לי 24 שעות להיות איתה אז זה יוצר בעיה. אני לא כ"כ רחוק ממך, חצי שעה נסיעה, אבל אני לא יסע עד רמב"ם בשביל מרשם, תודה בכל אופן. אם תוכל לתת לי עצות, שיטות התנהגותיות, דרכי התמודדות שונות, כל מיני דברים שאני יכול לנסות שאולי יעזרו לי לעבוד על עצמי ולגרום לזה שלא תהיה לי חרדת ביצוע אני אודה לך מאוד! בתודה מראש!

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים