שפיכה מוקדמת , שתן חלש

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

21/09/2004 | 19:30 | מאת: משה ז

אני גבר בן 43 , נשוי +3 אני מזה זמן מה מאונן בין הפין לאשכים , לפני כ- 5 חדשים הרגשתי כאב חד באשך ימין , מאז החל מצב של שפיכה מוקדמת .כמו כן יש לי בעיה של שתן חלש , כמו כן היו לי כאבים עזים באשך ימין כחודש , לאחר החדש הנ"ל האשכים נפלו כלפי מטה , בבדיקה אלטרא סאונד לא נמצאו ממצאים ,בבדיקת הורמונים נמצאה רמת טוסטרון נמוכה 8,5 כמו כן אין לי זיקפת בוקר,באלטרא סאונד ערמונית הגודל נמצא תקין - לקחתי כדורים כ-3 חדשים לשתן חלש ללא שינוי במצב , לקחתי זריקת הורמון ןחל שיפור קל ביחסי המין אבל ההורמון גרם לי למצב של חוסר שינה של כ- 3 שבועות, התיעצתי עם אורולוג נוסף והוא המליץ לי לא לקחת הורמון כי הוא פוגע בכבד , לקחתי מספר פעמים סיאליס הזיקפה התחזקה אבל מצב השפיכה מוקדמת נמשך ,כעת אני לא לוקח כלל כדורים ת הפין שלי רך ונופל כלפי מטה , כאשר אני משתין הפין מטפטף על המכנסיים ,ביחסי מין עדיין יש שפיכה מוקדמת , יש לציין שלפני המקרה הנ"ל הייתי גבר בריא לחלוטין : הולך לחדר כושר , אוהב טיולים בארץ ובחו"ל , איך ניתן לפתור את 2 הבעיות הנ"ל והאם הם קשורות ?

לקריאה נוספת והעמקה
30/09/2004 | 09:21 | מאת: ד"ר רן לין

הייתי מבצע מספר בדיקות לבירור העניין - בדיקה נוירולוגית שקוראים לה נוירופיזיומטריה של אבר המין. בדיקה לכלי הדם שקוראים לה - דופלר אולטרסאונד של עורק הפין. ובדיקה לזיהוי בעייה פסיכולוגית שקוראים לה - NPT

20/10/2004 | 17:05 | מאת: משה ז

האם צורת האוננות שציינתי סביר להניח שגורמת נזק לאשכים שכן יש לי כאבים שם וכן לציין שיש לי כעת ורידים או כלי דם בולטים גם באשכים וגם באבר המין . כמו כן איבר המין הפך להיות רך יותר ונפול כלפי מטה בצורה משמעותית במצב נייח . כמו כן ביחסי מין הזיקפה חלשה וכמעט שאני לא מרגיש את הזירמה . האם מומלץ להמשיך לקיים יחסי מין עם זיקפה חלשה או לקחת סיאליס? סיאליס בעבר גרם לי לכאבי ראש עזים . האם הבדיקות שציינת ניתן לבצע בקופת חולים כגון לאומית ע"י רופא משפחה ? אני פשוט נואש ומקבל תשובות מרופא משפחה שכל הבעיות הם פסיכולוגיות . אני מרגיש שיש השפעה פסיכולוגית אבל בעיות פסיות כל כך קשות כגון פין נפול ןאשכים כואבים ובעיות השתנה הם לא פסיכולוגיות . בבקשה ד"ר לין תן עצה .

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים