חשק מיני גדול מידי קיים דבר כזה?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

12/05/2019 | 08:43 | מאת: גיא

היי. אני בן 31, כ3 שנים לא הייתי במע יחסים ולא קיימתי יחסי מין. היום נכנסתי למע טרייה יחסית ואני מרגיש קצת מוזר עם החשק המיני שלי. היא יכולה סתם לחבק אותי רגע ולתת לי נשיקה של כמה שניות והאיבר מין שלי מתקשה כמעט עד לזיקפה מלאה. ניסינו לקיים יחסי מין, כשאני יודע ממע' יחסים קודמות שאני גומר מהר יחסית(כ2-3ד) בלי שאני מספק אותה. עשינו 5 מספרים ושום דבר לא השתנה חוץ מהזמן שלקח להביא אותו חזרה לפעילות. מה יכולה להיות הבעיה לעוררות כה קלה? ומה הבעיה עם זה שגומר מהר?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב אין בעיה שאתה מתעורר מינית בקלות בקשר החדש ( אחרי 3 שנים שלא היה קשר או יחסי מין ), להפך זה נפלא! זה לא אומר שכל פעם יש לך זקפה אתה צריך לעשות עם זה משהו. אתה גם לא אמור להביא את הפין חזרה לפעילות- אלו דברים שקורים לבד בשילוב בין המצב הרגשי והמנטלי והמערכת הפיזיולוגית. בקשר לגמירה מהירה- אתה יכול ללמוד בתרגול לבד באוננות ועם בת הזוג איך להחליט על עיתוי הגמירה בטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט״ם

העוררות שלך תקינה לחלוטין. משך הזמן עד השפיכה שלך הוא קרוב לממוצע.. אבל ייתכן ואתה רץ אל החדירה מהר מדי ומנסה לספק אותה רק בחדירה בעוד רוב הנשים יכולות להגיע לסיפוק רק בדרכים אחרות. תעבוד על התקשורת המינית והאינטימית על מנת שגם יחסי המין יהיה נפלאים ומוצלחים.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים