שלשולים ממושכים... !

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

06/12/2013 | 08:26 | מאת: ליאל

שלום , אני בת 25 וכבר כמה חודשים אני משלשלת, אין דחיפות במתן הצואה ולא תמיד יש כאבי בטן , פשוט בכל פעם שאני הולכת לשירותים הצואה שלי רכה מאוד.. ירדתי במשקל( כ4 קילו) ואני לא מצליחה להעלותם חזרה.. אין לי ירידה בתאבון ואני אוכלת אפילו יותר ממה שאני נוהגת לאכול בדרכ אך ידיין יורדת במשקל.. עשיתי בדיקות דם כלליות (וגם לצליאק, וקרוהן) ויצאו תקינות.. ביצעתי us בטן וct עם חומר ניגודי ויצאו תקינות גם הם..לאחר מכן נשלחתי לרופא גסטרו שנתן לי לבצע בדיקת רגישות ללקטוז- נמצאתי רגישה ללקטוז ( ואני מקפידה שלא לאכול מוצרי חלב מאז),בדיקת דם( crp אם אני לא טועה..) לאיתור דלקת כלשהי וגם זו יצאה תקינה.. אך עדיין אני משלשלת באופן קבוע ומרזה..האם זה מצב נורמלי , שהצואה שלי רכה? האם ישנן בדיקות נוספות שעליי לעשות? זה באמת מתסכלת אותי כי אני מאוד רזה והירידה הזו במשקל רק מחמירה את המצב.. אודה לתשובתך..

לקריאה נוספת והעמקה

לאור הבירור שעברת עד כה נראה כי אין מנוס אלא להשלים גם קולונוסקופיה לשלילת מחלת מעי דלקתית וגסטרוסקופיה לשלילת צליאק. האם נלקחה סרולוגיה לצליאק. האם נלקחו ת. בלוטת תריס. בסופו של דבר אם הכל יהיה תקין ייתכן ומדובר במעי רגיש

13/12/2013 | 21:11 | מאת: ליאל

כן נלקחו ת. בלוטת התריס ולדעתי גם סרולוגיה - יצאו תקינים.. במידה ומדובר במעי רגיש , המצב של שלשולים בלבד ללא צואה קשה הוא נורמלי? האם יכול לפגוע בצורה כלשהי?

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול