חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובן זוגי מנסים להיכנס להריון. כבר תקופה שאני נוטלת חומצה פולית אך לא באופן יומיומי, קבוע. האם יש סיכונים בנטילה לא קבועה? והאם קיימים סיכונים ב"לקיחת יתר" של התוסף? זאת אומרת לא בדיוק 3 חודשים לפני ההריון...אלא משהו כמו 5 חודשים... תודה!
שלום גילי, חומצה פולית היא אחת מויטמיני B והיא חשובה למניעת מומים בעובר. לדעתי אין סיכון בלקיחת לאורך זמן, אך רצוי שתתייעצי עם רופא או רוקח. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
ומה לגבי תדירות לקיחת התוסף? האם חשוב לקחת יום יום? ובמידה ואינני לוקחת באופן קבוע האם קיימים סיכונים?