קבותרים וכניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בהמלצת רופא, נטלתי גלולות "קבותרים" לייבוש חלב אם. את הכדור האחרון נטלתי לפני שבועיים וסה"כ נטלתי 1 מ"ג. אתמול קיימתי יחסים ואני מבייצת, האם יש סיכון להכנס להריון? בהוראות התרופה מופיע שרצוי להמנע מקיום יחסים כחודש לאחר הפסקת נטילת התרופה, לא שמתי לב לעניין.. במידה ואכן נתפסתי אתמול, זו בעיה? תודה רבה, נטע
שלום נטע, לא הבנתי את השאלה"במידה ואכן נתפסתי אתמול, זו בעיה?" השאלה אם את רוצה עכשיו היריון נוסף. אם לא את צריכה להתייעץ ואולי לקחת את הגלולה שאחרי. תתייעצי עם רוקח עם עם הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
השאלה היא הדבר יכול להזיק להריון באם נתפס? לעובר? וכו'? תודה, נטע