הפרדות קרומים קלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 35 . הריון שני. שבוע 14 1 י בדיקת האולטרסאונד. עשיתי סקירת מערכות מוקדמת שבה הרופא כתב בהערות הפרדת קרומים קלה מעקב וביקורת וכן כתב שיש שיליה נמוכה מעקב וביקורת. ששאלתי אותו לבקשת הסבר לצערי לא קיבלתי אף תשובה ומאז אני פשוט בלחץ אין לי דימומים אך התור הבא לרופאת הנשים שלי היא בעוד שבועיים וחצי מה המממצאים הללו אומרים. האם יש סיכון לעובר. האם זה יכול להסתדר. והאם עלי לקבוע תור בדחיפות או לרופא אחר או שזה אפשרי לחכות שבועיים. מצטערת על מטר השאלות. אודה על תשובתכם המהירה.
שלום נתי, מאחר שזה רק פורום תמיכה אין לי מושג לגבי הנתונים, אך לדעתי זאת חוצפה מצד הרופא לא להסביר לך, ואני חושבת שעליך להתלונן על כך. אני ממליצה להתקשר לרופאה שלך או לאחות שעובדת אתה שלפחות טלפונית יסבירו לך אם את צריכה לעשות משהו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il