מנסים להכנס להריון עוד שאלה..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאמור בני 32 מנסים להכנס להריון מזה שבעה חודשים ללא הצלחה. כל פעם שמגיע מחזור יש אכזבה מחדש.. מתלבטת האם להמשיך כרגיל או לפנות לייעוץ ואם כן באיזה שלב?..
לקריאה נוספת והעמקה
שוב שלום שלי, לדעתי, כן לעשות בדיקות, גם לך וגם לבן זוגך, אבל לא להתחיל טיפול הורמונלי או טיפולי פוריות כדבר ראשון, אלא לאחר בדיקות לפנות לרפואה מתחום הרפואה הסינית, רפלקסולוגיה, תזונה וכו'. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il