שבוע 39.5 פתיחה 3 מחיקה 80
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בפתיחה 3 כבר 5 ימים עם צירים לא סדירים בכלל.... מחיקה 80 (ילדתי בניתוח קיסרי לפני 4 שנים. וילדתי מאז לפני שנה וחצי בלידה רגילה) וההריון הזה משום מה סוחב לאט ולא מתקדם ללידה... מה לעשות? רופאה במיון אמרה לי קחי הפניה לבית חולים לעשות בקיעת מים אבל סירבתי.... אני מתלבטת לחכות לצירים??? מה פשר העיכוב הזה??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטלי, נסי לפנות לרפלקסולוג/ית או מטפל ברפואה סינית עם התמחות בגניקולוגיה, בהחלט אפשר לעזור. בהצלחה ושיהיה בשעה טובה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" www.heal-la.co.il