חודש 6 והעובר עדיין לא פותח אתהרגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש בסקרנות אומנם יש לי שני המינים בבית וכבר פעמיים שעשיתי אולטרסאונד באצמע חודש רביעי ועכשיו בתחילת שישי והעובר סוגר את הרגליים האם התנוחה הזאת יכולה להשתנות מתישהו כי מעולם זה לא קרה שהרבה זמן נשאר באותה תנוחה ?? והאם זה מעיד על בת ?? ככה הרופאה אומרת ש90 אחוז זאת בת למרות שהעובר לא פותח רגליים }רק עכשיו התלחתי שישי}תןדה
שלום שיר, מה יקרה אם לא תדעי מה מין העובר עד הלידה? תזכרי שפעם אנשים לא ידעו איזה תינוק יוולד להם ונשאר גורם ההפתעה עד הלידה. הדברים האלה חשובים במקרים של מחלות גנטיות ואני מקוה שאצלך אין חשש כזה. אז צפי לגורם ההפתעה. אני בשלושת ילדי לא ידעתי מה יש לי, כי אז עוד לא עשו אולטראסאונד. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
רציתי לשאול האם גם בסקירה לא יראו אם הוא סוגר את הרגליים ?? ובאיזה שבוע הראש אמור לרדת למטה ??