בקע במפשעה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 37 עם בקע קטן במפשעה ובנוסף התכווצויות שרירי הירך באותה הרגל כך שאיני מצליחה לדרוך על הרגל. אני מתניידת בבית עם כסא גלגלים והליכון . יש לי התכווצויות רבות במהלך היום והלילה. שאלתי היא האם במצב כזה יש אפשרות ללידה רגילה ? האם אפידורל ישכך לגמרי את הכאב לרמ. שאוכל להרים את הרגל הכאובה? תודה מיטל
שלום מיטל, התייעצי בדחיפות עם הרופא שלך (בטלפון) אפילו רופא משפחה, אם מותר לך לקחת תוסף מגנזיום, הוא גורם להרפיית השרירים ולהקלה גדולה מאד. לוקחים אותו בלילה. כמו כן ממליצה לך בחום לקבל טיפול שיאצו שיכול להקל על הכאבים שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il