הסרת שיער מהבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום.. אני בשבוע 10+3 עם תאומים והורדתי שיער מהבטן עם מכשיר אפילטור. האם זה בסדר? זה לא מסכן את העוברים? ועוד דבר...הבטן שלי כל הזמן נפוחה (נראית כמו בחודש שישי).מה הסיבה לנפיחות? מחכה לתשובה :)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שני, מה הטעם לשאול לאחר מעשה? האם זה ישנה משהו? האם זה יגרום לך לעשות משהו אחר? לגבי הבטן האם היא נפוכה או גדולה? תזכרי שאת נושאת תאומים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il