הזרעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר, בת 26, נשואה שנה וחודש ומנסה להיכנס להריון שנה. אובחנתי כבעלת שחלות פוליצסטיות. החודש זה החודש הראשון בו נטלתי איקקלומין. ביום ה 12 למחזור נצפה זקיק בגודל 21 ממ, עובי רירית 7. יש לציין שאני עם תמיכה של הרירית. יום אחרי קיבלתי זריקת אוביטרול ורק יום אחרי בוצעה הזרעה. לאחר השבחת הזרע (שלפי טענת המעבדה וגם הרופא היו טובים קודם), הוחדרו לחלל רחם 83 מיליון זרעים תקינים. רציתי לשאול: 1. אם נצפה זקיק בגודל 21, אין סיכוי שבמהלך הלילה הוא בבייץ? את הזריקה עשו לי יום אחרי ב 8 בבוקר. 2. אומרים שחום השחר עולה יום אחרי הביוץ, מתוך סקרנות מדדי והחום היה 36.2 הייתכן?? הריי הזריקה מוודא שיתקיים ביוץ וגם שעה אחרי ההזרעה הרגשתי ממש ביוץ. 3. על פי הנתונים שציינתי, האם יש סיכוי טוב להיקלט? בנתיים אני לא מרגישה שום דבר וזה מוריד לע את הביטחון. תודה רבה וסליחה על האורך :))
שלום דנה, פורום זה הוא פורום תמיכה בלבד. אנא שאלי בפורומים מקצועיים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il