היפוך עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, רציתי עצה איך אפשר להפוך את התינוק שהעכוז למטה בשבוע 36, מנשים שעברו את זה ומכירות וניסו שיטות טיבעיות בלבד .... האם יש כאלו שניסו ויודעות מה אפשר לעשות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלה, אפשר להפוך עובר באמצעות רפואה סינית, רפלקסולוגיה וגם טיפול במים. לעניות דעתי, עכשיו מוקדם מדי וכדאי לעשות זאת לפני הלידה. היום כבר יש התמחות של לידת עכוז, כדי לך לבדוק את הנושא. אצלי העובר התהתפך ביום הלידה עצמו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il