חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ראיתי הרבה דעות שכדאי לקחת חומצה פולית לפני ההיריון ובתחילתו. אך, מצד שני, ראיתי שישנם מחקרים שמראים כי חומצה פולית מגבירה את הסיכוי לסוגי סרטן שונים. יצאתי מבולבלת אם כדאי לקחת, והאם להקשיב להמלצות של משרד הבריאות שזה כן מומלץ. אשמח לתגובתך. תודה מראש.
שלום מאיה, חומצה פולית חשובה למניעת מומים מולדים בהיריון. חומצה פולית היא חומר טבעי המצוי גם בדגניים. אינני יודעת איזה מחקרים יש השוללים את החומצה הפולית, והשאלה גם באיזה מינונים. התייעצי עם הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il