חומצה פולית והשלכות לעתיד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. האם הריון בו ניתנה חומצה פולית החל מהחודש השלישי להריון (קרי לא ניטלה בכלל לפני ההריון) מהווה סכנה לתינוק בגיל מבוגר או עלול להוביל להשלכות כלשהן מבחינת תפקודיות בבגרותו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך חומצה פולית ניתנת כדי למנוע מומים מולדים, אך גם על כך אין ביטוח של 100%. האם השאלה עם העובר שלך נתון יותר לסיכון? אינני יודעת. תזכרי שעשית הכי טוב שידעת. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il