כאבים בבטן תחתונה בצד שמאל- בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 18 בהריון מס' 2. היום חשתי את העובר לוחץ לי על הצד השמאלי של הבטן התחתונה, ניסיתי להזיזו, אך הוא לא היה מוכן. ככה במהלך 10 דק' לערך. ב"ה יש תזוזות, אך הן נראות לי יותר מן הרגיל ( אולי זהו פרי דמיוני ). ובמהלך היום חשתי כאבים של כמה שניות באזור הטבור. אני חוששת שאולי העובר במצוקה.. מה עליי לעשות?
שלום אסתר, זכרי שהעובר שט לו בשק מי השפיר והוא מאד מוגן. לפעמים הוא לוחץ על איזה עצב, ויתכן שהעובר שלך מאד דינמי. אם את חוששת, לכי להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il