דימום בשבוע 5+2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול אחרי קיום יחסי מין עם בעלי התחיל לי דימום קל. הוא עדין לא פסק,לפעמים יוצא הפרשה עם קריש דם קטן. לפני יומיים הייתי אצל רופאת הנשים, עדין לא נמצא דופק בגלל השבוע הנמוך. נראה שק הריון ושק חלמון. הבוקר הייתי במוקד הרופא עשה לי שוב אולטרסאונד והוא אמר שהדימום לא קשור לקיום יחסי המין. הוא אמר שאם הדימום ממשיך להתייחס אל זה כמו אל מחזור. אני עדיין לא שקטה מהנושא מה זה אומר? אני די בהיסטריה זה הריון ראשון תודה על תשובתכם 😳
שלום עדי, היסטריה לא תעזור. תעקבי ותראי מה קורה. אם הדימום מתחזק, לכי לחדר מיון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il