כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה6, עוד לפני בדיקת דופק, והתחילו לי כאבים לפני כיומיים בצד הימני (בערך 3 אצבעות מתחת לטבור וכ7 אצבעות ימינה ממנו). אין לי דימום ולא חום או הרגשה רעה מעבר לבחילות. הכאבים מורגשים אבל לא מאוד חזקים. האם זה עלול להצביע על הריון חוץ רחמי? האם אני צריכה ללכת ולהיבדק בהקדם, או לחכות לבדיקת הדופק המתוכננת עוד 8 ימים מהיום?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מעיין, בכל כאב לא מוסבר, רצוי ללכת להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il