מסאג' בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת האם ישנה בעיה לעשות טיפולי ספא ובניהם מסאג' בשבוע 8 להריון? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
התייחסתי לעיסוי בתשובתי הקודמת, למרות טרם קראתי את השאלה הזאת. בשלב זה של ההיריון לא עושים עיסוי, אבל טיפול שיאצו בהחלט יתאים, גם בשלב מאוחר יותר של ההיריון אפשר לעשות עיסוי אבל רק אצל מי שהתמחה בעיסוי נשים הרות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אם בא לך קצת לקרוא , כשאני הייתי בהריון אני עשיתי מסאז' וזה דווקא נחמד ומרגיע http://pwbw.4free.co.il/index.php?n=3608