דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהריון הראשון שלי חוויתי דיכאון אחרי לידה וטופלתי בכדורים. כעת אני עוברת שידור חוזר עם לידת בני השני ונראה כשאילו זה מחמיר. עייפתי מהכדורים, מתופעות הלוואי שלהם, מההרגשה שאי אמא סוג ב'. אני מנסה להתחזק מבעלי, מחברות, מההורים אבל זה עדיין רק טיפה בים שמנחמת בצורה רגעית. אשמח לקמוע מנסיונך על דרכי טיפול אלטרנטיביות שיכולות לעזור לנשים במצבי. תודה.
שלום לך, למען הגילוי הנאות, מעולם לא טיפלתי באשה עם דיכאון לאחר לידה, אך מה שברור והניסיון מוכיח שזה אפשרי. כאן נחוצות שיחות עם איש מקצוע אם פסיכולוג או כל מטפל רגשי אחר. ההנחה שלי שיתכן שלאחר הלידה יש חוסר מסויים אם בהורמון או בויטמינים ולכן רצוי לעשות בדיקות. כמו כן, תזונה מתאימה מאד חשובה ואולי אף תוספי תזונה. עם כתיבת שורות אלה עולה לי רעיון שכמעט בטוח שאפשר באמצעות הומאופתיה. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
האם את באמת חושבת שטיפול פסיכיאטרי/פסיכולוגי יכול לעזור? (אני קצת חוששת לקחת תרופות נגד דיכאון) איך בדיוק תזונה יכולה לסייע? אשמח אם תרחיבי.