המשך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
או שבכל זאת יש סיכוי שזה נקלט? תודה.
שלום מיכל, בהמשך להודעה הקודמת שלך נענתה על ידי אהובה, אין ברירה אלא להמתין. כמה זמן אתם כבר מנסים להרות? תזכרי שגם אם קיימתם יחסים בדיוק בביוץ, לא תמיד יקלט היריון. יתכן מאד שאתם גם בלחץ (כך נשמע בהודעה שלך) ולחץ לא מוסיף בזמן הזה. אם כבר חצי שנה אתם מנסים ולא מצליחים, יתכן שכדאי שבעלך יעשה בדיקת פוריות, וגם אולי לך כדאי לעשות פרופיל הורמונלי. מה שלא מומלץ, לעניות דעתי, זה להתחיל עם טיפולים הורמונליים אלא לנסות טיפולים טבעיים קודם לכן. אבל דבר ראשון, צאו מהלחץ, תיהנו אחד מהשני, תיהנו מיחסי מין ללא חשש להיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il