שבוע 36+4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני שבוע הייתי פעם שניה במיון עם צירים לא מורגשים.פעם ראשונה הייתי בשבוע 33 ועצרו לי אותם עם עירוי ופריסולט.נאמר לי בפעם האחרונה שיש לי צירים סדירים פתיחה שך 1.5 ומחיקה של 50%. אתמול הבנתי שהשתחרר לי הפקק הרירי (בצבע שקוף צהבהב נוזלי-כמות יפה) היום 4 פעמיים כבר הלכתי לשירותים התרוקנו המעיים(למרות שכל ההריון סבלתי מעצרות) כמו גן יש לחץ על שלפוחית ורצון פיפי כל תרופה קצרה. מרגישה גם שהעובר דוחפת ומן מרביצה לי לתוך הרחם ולוחצת על שלפחית. הבטן טיפה ירדה.. האם זה מבשר שהלידה תתפתח ממש בקרוב?
שלום ליסה, אם טרם ילדת, הכי שהלידה מאד קרובה. שיהיה בהצלחה, כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il