ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובעלי התחלנו לנסות להכנס להריון. הפסקתי להשתמש בנוברינג, קיבלתי מחזור, ובדקתי לאחר כ13-14 יום האם בייצתי עם סטריפ לזיהוי ביוץ. במשך מספר ימים הסטריפ הראה שאיני מבייצת. האם ייתכן שבייצתי למרות התוצאות של הבדיקה? או שבגלל שהפסקתי את הנוברינג ממש לאחרונה אני לא מבייצת? תודה.
שלום מיקה, לפעמים אחרי שמפסיקים אמצעי מניעה לוקח לגוף זמן להחזיר את המחזור ההורמונלי לסידרו. אני מאד ממליצה להכין את הגוף להיריון בצורה הטובה ביותר עם תזונה מתאימה, לקיחת חומצה פולית וטיפול רפלקסולוגי או ברפואה סינית, יכול להכין את הגוף בצורה מיטבית להיריון. כל טוב, שנה טובה ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il